• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
super awesome plan
#1
okay this is my super awesome plan to meet back-on
1. learn jap in the next year
2. convince my mom to let me go to jap (hardest part)
3. get my uncle who works in jap airlines to get me a ticket
4. make a jap exchange student friend and go back with him/her
5. heres where there is some variation, either a. find out where back-on or icchan lives (dunno if they live together or not) or b. find out where their next concert in
6.a. go to their/his house after a big rain and collapse by the door or b. get really wet and cold and a really bad fever and collapse by them while they're signing stuff
7. make them take pity on me cuz i have a fever and dont have a place to stay and i came all the way to japan just to see them
8. it the above steps all work, ill stay with him/them for a while and during that time get them to know/love me
9. become personal friends with back-on and icchan!!!!!
10. mention to them this wonderful site so that they will understand how much the world loves them
final step. become their best friend
  Reply
#2
hahahaha that plan is great. you seriously put a lot of thought into it, eh?
if you do end up stealing icchan, get teeda for me XD
of course, i'm sure there are some bigger teeda fans than me..maybe i shouldn't make that request? ><;
loll you're going to make them take pity on you?! XDD
ohh yess tell them about the forums! Big Grin
[Image: 28vuoad.jpg]
  Reply
#3
yep, of course they couldn't resist a small cute asian kid thats wet and striken with fever and hypothermia!!!!! who just so happened to find them by collapsing infront of them...
  Reply
#4
You! That dirty trick, that! P:
[Image: backon.png]
  Reply
#5
Mmmm good luck Edward :\
If your plan success, send me Shu in a package please *o* (Nah, just send me some Back-On gifts x3 hehe)
[Image: oRHRbtl.jpg]
• Facebook: @MineCruzado
• Twitter: @AquastormLAS
  Reply
#6
lolz I'll add my plan too!

1. become very very good friends with edward
2. making sure edward sends me a ticket too japan too
3. help edward find back-on
Rafe Blake:"NO WAY, was that my cameo?"
Kenji:"yup"
Rafe Blake:"REALLY?"
Kenji:"Well, you "are" a minor character..unlike me"
Rafe Blake:"MINOR?"
Teeda:"That's what he said, bro. Besides at least you can "fly away"."
Kenji:"haha! good one! haha!"
Teeda:"hahaha!"
  Reply
#7
yep help me find back-on and then ill become good friends with back-on and we'll be with back-on forever!!!
  Reply
#8
We can marry BACK-ON or something lol and become a big happy family! Big Grin
[Image: backon.png]
  Reply
#9
well i cant really do that.... i could be icchan's adopted son or somethin!!!!
  Reply
#10
Admit that you'd like to kiss Icchan x3 Hahahaha XD
[Image: oRHRbtl.jpg]
• Facebook: @MineCruzado
• Twitter: @AquastormLAS
  Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)