• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BACK-ON on Wikipedia
#21
update: someone actually added a pic of the entire band.... not sure who did it but pic will have ookami and ichiban squealing over kenji03 and teeda.......
[Image: Beckbw.jpg]

A human soul is very complex. The guitar conveys the soul's feelings. Words translate what the soul is feeling. This is called a song, it calms, heals, & sooth the souls thousands.
  Reply
#22
AAARGHGHHHHHH!! omg!!! i cant wait till i get home!! i wanna see so bad i feel like crying right now!! crap the tears are coming...
Lets go to hell, with our hands clasped, together. As we enter its fiery gates and hear the cries and shouts of the damned, we'll walk in with smiles in our faces and scorn God, for not even death can withstand our love.
  Reply
#23
[Image: Newlook.jpg]
[Image: Beckbw.jpg]

A human soul is very complex. The guitar conveys the soul's feelings. Words translate what the soul is feeling. This is called a song, it calms, heals, & sooth the souls thousands.
  Reply
#24
this is officially back-on's best picture (in my opinion). wat do y'all think?
Lets go to hell, with our hands clasped, together. As we enter its fiery gates and hear the cries and shouts of the damned, we'll walk in with smiles in our faces and scorn God, for not even death can withstand our love.
  Reply
#25
chuuuuuu!!! >.< Teeda-nisan is soooo hawt!!
(\ /)
(o.o) - ...I'm gonna eat you
c(")(")
Guess who has a myspace --> Me!
Guess who has a facebook --> Me again!
  Reply
#26
teeda ? hawt ? ma this hair style fits to him a lot ! ^^
O_o.. me thinks about this pics as next header or... arrrrh
Away
  Reply
#27
Hehe Big Grin This picture was posted by JaME ^^ Apparently it's related to their next album/promotional literature Smile At least, I think that's what xiijelly said or something.
  Reply
#28
New header? yatta!!! ^_^ Can't wait to see it.
(\ /)
(o.o) - ...I'm gonna eat you
c(")(")
Guess who has a myspace --> Me!
Guess who has a facebook --> Me again!
  Reply
#29
Very cool pic and it have the football field in the background in which I love football myself.
[Image: forum-banner-tscc.jpg]

"There is no Fate but What we Make"
  Reply
#30
wonder where they took the pic.... (ichi here)
(\ /)
(o.o) - ...I'm gonna eat you
c(")(")
Guess who has a myspace --> Me!
Guess who has a facebook --> Me again!
  Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)