• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Back On Music
oh maannn... i would have kicked myself seshhy. that sux. 2 minutes!!! and hyde's the smex. i dont care if he's old enough to be my dad!
Lets go to hell, with our hands clasped, together. As we enter its fiery gates and hear the cries and shouts of the damned, we'll walk in with smiles in our faces and scorn God, for not even death can withstand our love.
  Reply
He is a hot Dad, lucky kid of his! I would be so damn proud saying: THATS MY PAPA! He can sing better than all ya papas put together! Man...now I'm the mood to listen to SEASON'S CALL by HYDE. Ever seen Moon Child? That movie is the smex!
  Reply
I have the blaze line, new worldm and chain cds if anyone wants songs from them. Althought I am entirely against the sharing of music for a band like this, for you guys, I'll make an exception
Biiru o nomimasu!
  Reply
yeah thx lesboys22 ! Only between BOO members "sharing is allowed" :p
Away
  Reply
Cool lesboys. I think the only song I'm missing from those CDs is the Chain album mix on New World. Not sure if it matters tho, I haven't heard it.

I've got that CD!!!.....and now I want to listen to it...but it's at home.....darn you HYDE. >.>
(\ /)
(o.o) - ...I'm gonna eat you
c(")(")
Guess who has a myspace --> Me!
Guess who has a facebook --> Me again!
  Reply
haha! thats exactly my policy on sharing music. only friends thnk u very much. but i saw somewhere on the internet that said something about if u wanted to get free back-on songs go to the back-on online forum and i was like O.o im gonna cut back on giving away music if ppl just come for those and not really to find out moar about back-on.

meji is officially my bestest friend now. she bought me butterfly and flower singles for xmas!! mwuahahahahhhahaaa
Lets go to hell, with our hands clasped, together. As we enter its fiery gates and hear the cries and shouts of the damned, we'll walk in with smiles in our faces and scorn God, for not even death can withstand our love.
  Reply
O_o!!!!! Can I see them? Touch them? Just look at them? Onegai!!!!!! I'll never be able to buy their actual CDs T^T
(\ /)
(o.o) - ...I'm gonna eat you
c(")(")
Guess who has a myspace --> Me!
Guess who has a facebook --> Me again!
  Reply
Dude, lucky, I would like to buy their CDs, but my mom and I don't really trust online buying. *dies* Though, I do have all their music, but it would be nice to buy their CDs too!
  Reply
i dont have them yet. i think i'll get them when i go over to meji's house coz she moved Big Grin
Lets go to hell, with our hands clasped, together. As we enter its fiery gates and hear the cries and shouts of the damned, we'll walk in with smiles in our faces and scorn God, for not even death can withstand our love.
  Reply
she moved? where to?
(\ /)
(o.o) - ...I'm gonna eat you
c(")(")
Guess who has a myspace --> Me!
Guess who has a facebook --> Me again!
  Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)